Kampanie reklamowe Google Ads ( AdWords ) Poznań


Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.

Poszukujesz specjalisty do reklamy i kampanii Google Ads (Adwords) w Poznaniu ?

Kilka słów O nas.
Już od ponad 10 lat realizujemy kampanie Google Ads. Łączymy wiedzę z doświadczeniem oraz doskonałą znajomością narzędzi reklamowych Google. Większość osób należących do naszego zespołu kiedyś bezpośrednio pracowało dla Google. Gwarancją ich umiejętności są także certyfikaty, potwierdzające doskonalą znajomość, nie tylko kampanii Google Ads, ale także Google Analytics, Tag menager, czy Yandex metrica. Wszyscy członkowie naszego teamu posiadają ponadto certyfikowany tytuł Specjalisty Google Ads oraz Specjalisty Google Analytics.

Specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, kampanie produktowych, sieci reklamowej, Youtube oraz witrynach partnerskich.

Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.

  • Regularne testy A/B
  • Targetowanie
  • Unikalne Testy beta Google’
  • Raportowanie o wynikach
  • Kontakt 24h/7
  • Analityka danych
  • Płatność tylko za efekt
  • Pełna kontrola

parallax background
 

Przygotowujemy indywidualną strategię i plan działania, szczegółowo uwzględniający wszystkie etapy naszych prac. Satysfakcja Klientów napędza nas do działania, dlatego nieprzerwanie podwyższamy jakość naszych usług..


Zaufali nam nie tylko przedsiębiorcy z Poznania, ale również firmy na rynku krajowych oraz międzynarodowym.


Nasz plan na sukces

Strategia



Optymalizacja i raportowanie



Najważniejszym etapem współpracy z klientem jest dokładne poznanie specyfiki biznesu, który prowadzi, jego potrzeb i oczekiwań oraz podjętych już przez niego działań reklamowych. Na tej podstawie wspólnie wyznaczamy cele kampanii.
W następnej kolejności nasz zespół opracowuje indywidualną strategię reklamową dla danego klienta i wybiera kanał, który najlepiej sprawdzi się w przypadku danego biznesu. Pozwala nam to uzyskać wysoką efektywność, niezależnie od tego, czy kampania ma być skierowana do odbiorców z miasta, z całego kraju czy świata.
Po skonfigurowaniu założeń kampanii i łączymy daną stronę z Tagami do konwersji. Dzięki temu możemy po uruchomieniu reklamy śledzić jej wyniki i analizować zebrane dane, aby na ich podstawie optymalizować kampanię.
Aby uzyskać wysoką skuteczność kampanii reklamowej nie wystarczy ją skonfigurować i uruchomić. Konieczny jest nieustanny jej monitoring i optymalizacja. Dlatego stale analizujemy wygenerowany ruch na stronie oraz skuteczność naszych działań. Uzyskane w ten sposób dane są podstawą do zmian w założeniach kampanii i zwiększania jej efektywności.
Kiedy klient zauważa wyraźny wzrost sprzedaży, oznacza to, że możemy cieszyć się z kolejnego sukcesu. To nasz ulubiony etap każdej kampanii. Nie jest on jednak w żadnym razie końcem pracy nad daną reklamą. Nadal analizujemy wyniki i przeprowadzamy testy. Stale optymalizujemy założenia kampanii i szczegółowo informujemy o tym klienta.
Analiza Branży
Pierwszym krokiem w podejmowanej współpracy jest rozmowa telefoniczna lub spotkanie osobiste z Klientem. Uzyskane wiadomości pomogą nam rozeznać się w Twojej branży oraz zapoznać się z dotychczasowymi działaniami marketingowymi. Na tej podstawie wspólnie określimy cele i oczekiwania.
Wybór Kanału
Pora na opracowanie indywidualnej strategii dla Twojej firmy. Na tym etapie z bogatej oferty Google Ads (dawniej Adwords) wybieramy najlepszy dla Twojego biznesu kanał marketingowy. Następnie wspólnie ustalimy dalsze kroki w prowadzonej kampanii.

Optymalizacja i raportowanie



Wdrażamy Kampanie
Po skonfigurowaniu założeń kampanii i łączymy daną stronę z Tagami do konwersji. Dzięki temu możemy po uruchomieniu reklamy śledzić jej wyniki i analizować zebrane dane, aby na ich podstawie optymalizować kampanię.
Rozwój & optymalizacja
Aby uzyskać wysoką skuteczność kampanii reklamowej nie wystarczy ją skonfigurować i uruchomić. Konieczny jest nieustanny jej monitoring i optymalizacja. Dlatego stale analizujemy wygenerowany ruch na stronie oraz skuteczność naszych działań. Uzyskane w ten sposób dane są podstawą do zmian w założeniach kampanii i zwiększania jej efektywności.
Sukces
Kiedy klient zauważa wyraźny wzrost sprzedaży, oznacza to, że możemy cieszyć się z kolejnego sukcesu. To nasz ulubiony etap każdej kampanii. Nie jest on jednak w żadnym razie końcem pracy nad daną reklamą. Nadal analizujemy wyniki i przeprowadzamy testy. Stale optymalizujemy założenia kampanii i szczegółowo informujemy o tym klienta.

Certyfikowany Specjalista Google Analytics Poznań ?

Najważniejszym czynnikiem decydującym o wysokiej efektywności każdej kampanii Google Ads jest poprawność analizy zebranych danych. Tylko skrupulatna i wnikliwa ich interpretacja, pozwala odpowiednio konfigurować i optymalizować trwającą Kampanię Google Ads.

Certyfikowani specjaliści od analiz danych, należący do naszego zespołu, przykładają najwyższą wagę do tej kwestii. Korzystają nie tylko z Google Analytics, ale także z takich narzędzi jak: Google Data Studio, Google Tag Manager i innych. Dzięki stałemu monitoringowi wygenerowanego i wielkości konwersji, na bieżąco wprowadzamy zmiany, podnoszące efektywność danej kampanii.

Jeśli masz jakieś pytanie związane z analizą danych, napisz do nasz lub zadzwoń. Chętnie odpowiemy i pomożemy Ci wybrać najlepsze rozwiązanie. ;-).

  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Google Optimize
  • Google Data Studio
  • Yandex metrica

Czym jest kampania Google Ads (AdWords)?

Kampanie Google Ads są niezwykle skuteczną i jedną z najbardziej opłacalnych formą reklamy w Internecie. Ten rodzaj promocji pozwala nie tylko uzyskać duże zasięgi, ale również precyzyjnie trafić do wybranej grupy docelowej np. osób zamieszkujących miasto Poznań. Kolejną korzyścią ze stosowania reklam typy Google Ads PPC (pay per click), jest przejrzystość i przewidywalność wydatków z nią zawiązanych. Reklama generuje koszty tylko wówczas, gdy użytkownik kliknie wyświetlany link. Jeśli chcesz zacząć korzystać z potencjału, jaki dają narzędzia oferowane przez Google, skontaktuj się z nami. Nasz zespół przygotuje dla Ciebie Kampanie Google Ads, która szybko zwiększy Twoją sprzedaż.

Więcej informacji odnośnie Systemu Google opisaliśmy w artykule: Co to jest Google Ads (Adwords ) i dlaczego go potrzebuję?

W jaki sposób kampania Google Adwords może pomóc Twojej firmie dotrzeć do nowych odbiorców w Poznaniu?

Kampanie Google Ads mogą być prowadzone na różnych platformach, np. Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Bing, jednak Google wciąż jest najpopularniejszą z nich i przynosi najlepsze efekty.

Doświadczeni specjaliści od działań SEO mogą znacząco podnieść pozycje strony w wyszukiwarce, jednak pozycjonowanie organiczne jest bardzo praco i czasochłonne, a na jego efekty często trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Walka o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania tymczasem trwa przez cały czas, dlatego nie możesz pozwolić się wyprzedzić konkurencji w dotarciu do swojej grupy docelowej. Niezależnie od tego, czy należą do niej tylko mieszkańcy miasta Poznań, czy całej Polski, wysokość sprzedaży zależy od tego, do jak wielu twoich potencjalnych klientów dotrze informacja o Twoich produktach czy usługach.

Wyszukiwarka Google
Kampanie Google Ads pozwalają precyzyjnie dotrzeć do założonej grupy docelowej. Mogą być skierowane do lokalnych odbiorców tak, jak i oferta danej firmy, czyli np. tylko mieszkańców miasta Poznań. Dzięki temu linki wyświetlane nad organicznymi wynikami wyszukiwania zobaczą tylko osoby, do których adresowane są produkty lub usługi, zamiast trafiać do przypadkowych internautów z całej Polski.
Wyszukiwarka Google Poznań
Kampanie Produktowe
Kampanie produktowe są najlepszym rozwiązaniem dla osób, które prowadzą sprzedaż swoich produktów przez Internet. Wykorzystują one Google Merchant Center i wyświetlają grafiki, opisy i ceny produktów na górze wyników wyszukiwania, a także w usłudze Zakupy Gogle.
Kampanie Produktowe Poznań
Sieć Reklamowa
Największą korzyścią, jaką daje sieć reklamowa, jest to, że pozwala dotrzeć do wybranej, ściśle określonej grupy docelowej. Możemy ograniczyć ją, stosując kryterium wieku, płci, zainteresowań czy miejsca zamieszkania. Może mieć formę graficzną lub tekstową.
Sieć Reklamowa Poznań
YouTube
Kampanie Google Ads z wykorzystaniem materiałów wideo są bardzo skuteczne. Platforma You Tube będąca własnością Google pozwala dotrzeć z tego typu materiałami do dużego grona odbiorców.
Kampania YouTube Poznań
Remarketing
Do internautów, którzy odwiedzili naszą stronę internetową, ale z jakiegoś powodu nie dokonali zakupu, możemy dotrzeć ponownie za pomocą remarketingu. Jest to forma przypomnienia klientowi o naszej ofercie zaprezentowanej w innej, bardziej dopasowanej do jego potrzeb i preferencji formie, która ma skłonić go do konwersji.
Remarketing Poznań
Reklama mobilna
Osoby korzystające ze smartfonów i tabletów stanowią coraz większą grupę użytkowników Internetu. Reklamy mobline, przygotowywane w taki sposób, aby były tak samo skuteczne i czytelne wyświetlane w aplikacjach mobilnych co na stronach internetowych zyskują tym samym coraz większe znaczenie.
Reklama mobilna Poznań

Pakiety


Pakiet Start

od 299PLN

  • Budżet do 999 PLN
  • Analiza & Wybór kanału
  • Budowa & Optymalizacja
  • Indywidualny opiekun
  • Raportowanie

Pakiet Business

od 399PLN

  • Budżet do 2999 PLN
  • Analiza & Wybór kanału
  • Budowa & Optymalizacja
  • Indywidualny opiekun
  • Raportowanie

Pakiet Premium

od 1099PLN

  • Budżet od 8000 PLN
  • Analiza & Wybór kanału
  • Budowa & Optymalizacja
  • Indywidualny opiekun
  • Raportowanie

Nasze analityczne podejście.

ZACZNIJ ZMIANY TERAZ

Skontaktuj się z nami


Umów się na spotkanie, zadzwoń do Nas lub skorzystaj z formularza, aby zadać dowolne pytanie. Chętnie porozmawiamy, przeanalizujemy i doradzimy.

+48 507 459 990

1 kwietnia 2019

Jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe w kampaniach Google Ads (Adwords) ?

Gdybyś mógł zwiększyć skuteczność kampanii Google Ads ( dawniej AdWords), zrobiłbyś to? Oczywiście, że tak! Przynajmniej mamy nadzieję, że tak ;).
21 marca 2019

Co to jest CTR i wynik Jakości ? Co musisz wiedzieć o współczynniku klikalności.

Gdybyś mógł zwiększyć skuteczność kampanii Google Ads ( dawniej AdWords), zrobiłbyś to? Oczywiście, że tak! Przynajmniej mamy nadzieję, że tak ;).
26 lutego 2019

Wykluczające słowa kluczowe & rodzaje dopasowań. Jak to robić i dlaczego to ważne.

Gdybyś mógł zwiększyć skuteczność kampanii Google Ads ( dawniej AdWords), zrobiłbyś to? Oczywiście, że tak! Przynajmniej mamy nadzieję, że tak ;).
+48 507 459 990