Kampanie reklamowe Google Ads ( AdWords ) Wrocław
Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.
Poszukujesz specjalisty do reklamy i kampanii Google Ads (Adwords) we Wrocławiu ?
Kilka słów O nas.
Łączymy wiedzę z ponad 10-cio letnim doświadczeniem oraz doskonałą znajomością narzędzi reklamowych Google. Nasi pracownicy częściowo pochodzą bezpośrednio z firmy Google, w której pracowali lub odbywali co najmniej kilkuletnie praktyki. Wszyscy członkowie naszego teamu posiadają ponadto certyfikowany tytuł Specjalisty Google Ads oraz Specjalisty Google Analytics.
Specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, kampanie produktowych, sieci reklamowej, Youtube oraz witrynach partnerskich.
Zdobyte na przestrzeni lat doświadczenie, bardzo dobra znajomość narzędzi reklamowych Google, a także pełna pasja do tego, czym się zajmujemy, są czynnikami gwarantującymi skuteczność naszych działań.
Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.
- Regularne testy A/B
- Targetowanie
- Unikalne Testy beta Google’
- Raportowanie o wynikach
- Kontakt 24h/7
- Analityka danych
- Płatność tylko za efekt
- Pełna kontrola
Dla każdego Klienta przygotowujemy indywidualny plan działania, szczegółowo uwzględniający wszystkie etapy naszych prac. Satysfakcja Klientów napędza nas do działania, dlatego nieprzerwanie podwyższamy jakość naszych usług..
Zaufali nam nie tylko przedsiębiorcy z Wrocławia, ale również wiele firm krajowych i zagranicznych.
Nasz plan na sukces
Strategia
Optymalizacja i raportowanie
Optymalizacja i raportowanie
Certyfikowany Specjalista Google Analytics Wrocław ?
W codziennej pracy wykorzystujemy specjalistyczne narzędzia, takie jak Google Analytics, Google Tag Manager oraz Google Data Studio. Dzięki nim możemy dokonać dogłębnej analizy danych, która jest elementem koniecznym i niezbędnym do szczegółowego opracowania kampanii oraz jej optymalizacji. Niedokładny i pobieżny przegląd danych bardzo często zakłóca bowiem skuteczność całej kampanii.
W naszej firmie w Warszawie oraz Lublinie pracują certyfikowani specjaliści z zakresu analizy danych Google Analytics, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą.
Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie analizy - napisz lub zadzwoń - chętnie pomożemy ;-).- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Google Optimize
- Google Data Studio
- Yandex metrica
Czym jest kampania Google Ads (AdWords)?
Kampania Google Ads (Adwords) jest najpopularniejszą, a przy tym jedną z najskuteczniejszych form reklamy w wyszukiwarkach oraz witrynach partnerów Google. Jej bazę stanowią linki sponsorowane, które przyciągają nowych Odbiorców i w ten sposób zwiększają ruch na Twojej witrynie. Reklamy Google Ads Pay-Per-Click (PPC) pozwalają Ci w pełni kontrolować budżet kampanii, ponieważ płacisz tylko za faktyczne kliknięcie Użytkownika w Twoją reklamę. Dzięki odpowiedniej strategii możesz ograniczyć zbędne koszty reklamowe, skupiając się na działaniach, które prowadzą do sprzedaży towarów bądź usług.
Więcej informacji odnośnie Systemu Google opisaliśmy w artykule: Co to jest Google Ads (Adwords ) i dlaczego go potrzebuję?
W jaki sposób kampania Google Adwords może pomóc Twojej firmie dotrzeć do nowych odbiorców we Wrocławiu?
Promowanie swojej działalności za pomocą ulotek i bliboardów to przeszłość. Najefektywniejsza reklama na dzień dzisiejszy w większości branż to reklama online.
Dzięki kampanii Google Ads (AdWords) praktycznie „od ręki” skupisz na sobie uwagę docelowych Klientów, a pomoże Ci w tym odpowiednio skonfigurowana kampania poprzez m.in. dobrane słowa kluczowe, wiek, płeć oraz zainteresowania konkretnej grupy docelowej. Pamiętajmy również, że analiza danych m.in. przez Google Analytics to podstawa w dobrej kampanii Ads.
Najpopularniejszą obecnie jest oczywiście Google, jednakże nasze działania prowadzimy również na portalach, takich jak Facebook, Instagram, Linkedin czy Bing.
To najpowszechniejsza forma reklamy, która pojawia się m.in. nad wynikami organicznymi w postaci linków sponsorowanych ( oraz pod wynikami organicznymi). Jej pozycja zależy m.in. od zastosowanych słów kluczowych, treści, ustawienia reklam, stawek czy też wyniku jakości.
Tę formę reklamy rekomendujemy firmą, chcącym sprzedać konkretny produkt. Jej wyświetlanie ma miejsce w wynikach wyszukiwania Google oraz w usłudze Zakupy Google. Bardzo ważną rolę odgrywa w tym przypadku opis, cena oraz grafika danego produktu. Do kampanii produktowej wykorzystuje się m.in. narzędzie Google Merchant Center.
Sieć reklamowa, o formie graficznej lub tekstowej pozwala dotrzeć do konkretnych Użytkowników. Wykorzystuje się do tego m.in. wiek, płeć, zainteresowania, odbiorców oraz ewentualnie odpowiednie słowa kluczowe.
Youtube należy do Google, dlatego też również ten serwis internetowy to świetne miejsce na reklamy m.in. w formacie video. Mogą one informować o świadczonych przez Ciebie usługach lub produktach, które sprzedajesz na swojej witrynie.
Dzięki remarketingowi, możemy dotrzeć do Użytkowników, którzy kiedyś odwiedzili Twoją stronę, jednakże opuścili ją bez dokonania zakupu lub innej oczekiwanej konwersji. Aby działania przyniosły pożądany skutek, niezbędna jest umiejętna personalizacja treści reklamowej.
Są to reklamy tworzone z myślą o smartfonach lub tabletach. Ich odpowiednia konfiguracja pozwala wyświetlać je zarówno w wyszukiwarce, jak i w dedykowanych aplikacjach.
Pakiety
Pakiet Start
- Budżet do 999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie
Pakiet Business
- Budżet do 2999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie
Pakiet Business Plus
- Budżet od 3000 do 7999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie
Pakiet Premium
- Budżet od 8000 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie