Kampanie reklamowe Google Ads ( AdWords ) Lublin
Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.
Szukasz specjalisty do kampanii Google Ads (AdWords) w Lublinie?
Kilka słów O nas na początek.
Znajdujemy się bezpośrednio w Lublinie oraz centrum Warszawy. Łączymy wiedzę z ponad 10-cio letnim doświadczeniem oraz doskonałą znajomością narzędzi reklamowych Google. Prowadzimy kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google, na witrynach partnerskich, YouTube i w Google Merchant Center ( oraz Kampanie Facebook Ads )
Część naszego zespołu pochodzi bezpośrednio z firmy Google, gdzie pracowali bądź odbywali kilkuletnie praktyki. Każdy członek naszego Teamu Lublin bądź Warszawa jest certyfikowanym Specjalistą Google Ads ( Adwords ) oraz Google Analytics ( analiza danych to podstawa w dobrej kampanii). W ewoluującym świecie danych, metryk, automatyzacji i prognoz matematycznych absolutnie uwielbiamy możliwości jakie daje nam reklama Google oraz Google Analytics.
Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.
- Regularne testy A/B
- Targetowanie
- Unikalne Testy beta Google’
- Raportowanie o wynikach
- Kontakt 24h/7
- Analityka danych
- Płatność tylko za efekt
- Pełna kontrola
Budujemy długofalowe strategie, które dają gwarantowane korzyści - od początku do końca. Obsługujemy małe, średnie jak i międzynarodowe firmy. Reklama w internecie to nie tylko nasza praca, ale wielka pasja i ciągła nauka.
Lublin i wiele firm z Polski i zagranicy korzystają z naszych usług.
Nasz plan na sukces
Strategia
Optymalizacja i raportowanie
Optymalizacja i raportowanie
Specjalista Google Analytics Lublin?
Korzystając z narzędzi takich jak Google Tag Manager, Google Data Studio czy Google Analytics jesteśmy w stanie zapewnić doskonałą analizę danych oraz prezentację ich podczas tworzenia kampanii Google Ads ( Adwords ). Umiejętności analityki danych w Google Analytics są niezbędne do odpowiedniej konfiguracji i optymalizacji kampanii. Często ”niestety” przejmujemy kampanie klientów, które są nieskuteczne ponieważ nie bazowały na danych, które powinny być analizowane w GA.
My oczywiście dysponujemy Certyfikowanymi specjalistami z zakresu analizy danych Google Analytics w Lublinie oraz Warszawie. Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie analizy, daj nam znać – chętnie pomożemy lub doradzimy.
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Google Optimize
- Google Data Studio
- Yandex metrica
Kampania Google Ads (Adwords)
Google Ads ( Adwords ) tzw. Linki Sponsorowane - to jedna z najbardziej opłacalnych metod reklamy zarówno w wyszukiwarkach, jak i na stronach internetowych. Ogromny zasięg, precyzyjne kierowanie i szybkie efekty. Dzięki reklamom Google Ads - PPC (pay-per-click) płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie Twoją reklamę. Pozwoli to kontrolować ile płacisz za każde kliknięcie i ile budżetu chcesz przeznaczyć na swoje kampanie reklamowe. Odpowiednie zarządzanie kampanią pozwoli Ci ograniczyć zbędne koszty związane z reklamą, a zwiększyć ilość klientów oraz konwersji.
Więcej informacji odnośnie Systemu Google opisaliśmy w artykule: Co to jest Google Ads (Adwords ) i dlaczego go potrzebuję?
W jaki sposób kampania Google Adwords może pomóc Twojej firmie dotrzeć do nowych odbiorców np. w Lublinie?
Docieranie do nowych odbiorców za pomocą bezpłatnych tudzież organicznych wyników wyszukiwania (SEO) może być czasochłonne i konkurencyjne ( oczywiście dobry specjalista od SEO jest w stanie skutecznie wypozycjonować daną strone przy odpowiedniej wiedzy i działaniach). Zazwyczaj wymierne i zauważalne efekty dobrego pozycjonowania pojawiają się po trzech, czterech miesiącach od momentu zaczęcia prac nad stroną.
Reklama Google Adwords natomiast pozwala nam niemal natychmiast wyświetlać reklamy odbiorcom docelowym bazując na odpowiednio dobranych słowach kluczowych, zainteresowaniach, wieku, płci a także wielu innych możliwości. Dostępnych jest wiele platform PPC (Bing, LinkedIn, Facebook, Instagram czy Twitter ) w których prowadzimy kampanie, ale najpopularniejszą TOP 1 wciąż pozostaje Google.
Najpopularniejsza forma reklamy, wyświetlana w postaci linków sponsorowanych ponad wynikami organicznymi. Pozycja reklamy zależy od kilku kluczowych czynników – stosowność treści i ustawień reklam, dopasowanie słów kluczowych, wyniku jakości oraz innych czynników.
Jest to reklama wykorzystująca Google Merchant Center – najlepsze rozwiązanie dla firm, które chcą sprzedać konkretny produkt w sieci. W reklamach produktowych najważniejszą role gra fotografia, opis i cena. Reklama produktowa wyświetlana jest w wynikach wyszukiwania Google oraz w usłudze Zakupy Google.
Sieć Reklamowa pozwala na bardzo precyzyjne dotarcie do konkretnych odbiorców. Zazwyczaj ma formę graficzną bądź tekstową. Kierowanie owych reklam odbywa się w oparciu o słowa kluczowe, tematy, wiek, płeć, stan rodziny, zainteresowania itp.
Google jest właścicielem YouTube i możemy tworzyć kampanie, zarządzać nimi i wyświetlać reklamy wideo w YouTube i sieci reklamowej. Reklamy wideo to świetny sposób, aby poinformować ludzi o Twoim produkcie lub usłudze.
Listy remarketingowe umożliwiają nam dokładne dotarcie do użytkowników, którzy byli na Naszej witrynie, ale nie dokonali zakupu/konwersji. Remarketing pozwala na dostosowaniu dedykowanej treści reklamowej do użytkownika.
Jest to typ reklamy, która może być wyświetlana na stronach internetowych oraz w aplikacjach dedykowanych urządzeniom mobilnym. Reklamy mobilne tworzone są właśnie pod smartfony czy tablety.
Pakiety
Pakiet Start
- Budżet do 999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie
Pakiet Business
- Budżet do 2999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie
Pakiet Business Plus
- Budżet od 3000 do 7999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie
Pakiet Premium
- Budżet od 8000 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie