Kampanie reklamowe Google Ads ( AdWords ) Kraków


Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.

Poszukujesz specjalisty do kampanii Google Ads (Adwords) w Krakowie ?

Kilka słów O nas na początek.
Łączymy wiedzę z ponad 10-cio letnim doświadczeniem oraz doskonałą znajomością narzędzi reklamowych Google. Jesteśmy certyfikowanymi specjalistami w zakresie kampanii Google Ads (AdWords) oraz narzędzi takich jak Google Analytics, Google Tag manager, Yandex metrica i wiele innych.

Część naszego zespołu stanowią byli pracownicy Google, ponadto każdy z naszego teamu jest certyfikowanym specjalistą Google Analytics i Google Ads. Nasza systematycznie poszerzana wiedza i doskonała znajomość narzędzi reklamowych Google pozwala nam przeprowadzać skuteczne kampanie Google Ads (AdWords) lokalne np. w Krakowie, krajowe oraz zagraniczne.

Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.

  • Regularne testy A/B
  • Targetowanie
  • Unikalne Testy beta Google’
  • Raportowanie o wynikach
  • Kontakt 24h/7
  • Analityka danych
  • Płatność tylko za efekt
  • Pełna kontrola

parallax background
 

Budujemy długofalowe strategie, które dają gwarantowane korzyści - od A do Z. Obsługujemy małe, średnie jak i międzynarodowe firmy. Reklama w internecie to nie tylko nasza praca, ale wielka pasja i ciągła nauka.


Kraków oraz wiele firm z Polski i zagranicy korzystają z naszych usług.


Nasz plan na sukces

Strategia



Optymalizacja i raportowanie



Pierwszy etap naszej współpracy to najczęściej spotkanie lub rozmowa telefoniczna, gdzie poznajemy Twoje oczekiwania i dotychczas prowadzone działania marketingowe. Na podstawie uzyskanych informacji będziemy mogli dobrać właściwe kampanie i określić ich cel.
Drugi etap to indywidualna strategia reklamy Twojej firmy – w mieście Kraków, województwie lub kraju czy na świecie. Wybieramy najlepsze dla Twojej branży kanały marketingowe z obszernych możliwości, jakie daje Google Ads i Facebook oraz decydujemy o następnych etapach kampanii.
Na tym etapie wykonywane są ostatnie poprawki kampanii, a Twoja strona www łączona jest z Tag-ami do konwersji, dzięki czemu będziemy mogli śledzić skrupulatnie wyniki kampanii. Gdy wszystko jest gotowe, możemy zaczynać.
Pierwsze wyniki będą widoczne już niedługo po uruchomieniu kampanii Google Ads, jednak to nie koniec naszej pracy. Ten etap jest bardzo ważny, ponieważ będziemy teraz analizować ruch na stronie oraz skuteczność wdrożonych działań marketingowych. Ciągła optymalizacja kampanii pozwoli nam osiągnąć wysoką skuteczność reklamy Twojej firmy.
Nasz ulubiony etap – Twój też - sprzedaż. Oczywiście stale monitorujemy ruch i sprzedaż Twojej strony www i raportujemy Ci szczegółowo wyniki i zmiany, natomiast jest to już ten etap, gdzie sam zauważysz znaczną skuteczność wdrożonych przez nas działań – zwiększy się ruch na stronie i sprzedaż.
Analiza Branży
Pierwszy etap naszej współpracy to najczęściej spotkanie lub rozmowa telefoniczna, gdzie poznajemy Twoje oczekiwania i dotychczas prowadzone działania marketingowe. Na podstawie uzyskanych informacji będziemy mogli dobrać właściwe kampanie i określić ich cel.
Wybór Kanału
Drugi etap to indywidualna strategia reklamy Twojej firmy – w mieście Kraków, województwie lub kraju czy na świecie. Wybieramy najlepsze dla Twojej branży kanały marketingowe z obszernych możliwości, jakie daje Google Ads i Facebook oraz decydujemy o następnych etapach kampanii.

Optymalizacja i raportowanie



Uruchamiamy Kampanie
Na tym etapie wykonywane są ostatnie poprawki kampanii, a Twoja strona www łączona jest z Tag-ami do konwersji, dzięki czemu będziemy mogli śledzić skrupulatnie wyniki kampanii. Gdy wszystko jest gotowe, możemy zaczynać.
Rozwój & optymalizacja
Pierwsze wyniki będą widoczne już niedługo po uruchomieniu kampanii Google Ads, jednak to nie koniec naszej pracy. Ten etap jest bardzo ważny, ponieważ będziemy teraz analizować ruch na stronie oraz skuteczność wdrożonych działań marketingowych. Ciągła optymalizacja kampanii pozwoli nam osiągnąć wysoką skuteczność reklamy Twojej firmy.
Sukces
Nasz ulubiony etap – Twój też - Sprzedaż. Oczywiście stale monitorujemy ruch i sprzedaż Twojej strony www i raportujemy Ci szczegółowo wyniki i zmiany, natomiast jest to już ten etap, gdzie sam zauważysz znaczną skuteczność wdrożonych przez nas działań – zwiększy się ruch na stronie i sprzedaż.

Certyfikowany Specjalista Google Analytics Kraków?

Wnikliwa analiza danych to podstawa każdej profesjonalnej kampanii reklamowej, dlatego dużą wagę przykładamy do tego etapu pracy. Dzięki odpowiedniej analizie danych w Google Analytics jesteśmy w stanie prawidłowo skonfigurować, na bieżąco monitorować i optymalizować kampanie Google Ads (AdWords) dla jak najlepszych wyników.

Nasi certyfikowani specjaliści od analizy danych Google Analytics, korzystając nie tylko z Google Analytics, ale również z Google Data Studio oraz z Google Tag Manager i innych narzędzi, zapewnią dogłębną analizę danych i ich prezentację w trakcie trwania kampanii.

Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie analizy, daj nam znać – chętnie pomożemy lub doradzimy.

  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Google Optimize
  • Google Data Studio
  • Yandex metrica

Czym jest kampania Google Ads (AdWords)?

Kampania Google Ads (AdWords), czyli inaczej mówiąc linki sponsorowane, należy do najbardziej opłacalnych sposobów reklamy w Internecie. Jej zalety to przede wszystkim bardzo duży zasięg, szybkie efekty i precyzja kierowania – np. tylko do mieszkańców miasta Kraków lub okolic. Reklamy Google ADS PPC (pay per click) kosztują Cię wyłącznie wtedy, gdy użytkownik kliknie w wyświetlany mu link. Dzięki temu możesz kontrolować wydatki ze swojego budżetu reklamowego i tak optymalizować kampanie, by maksymalnie ograniczyć jej zbędne koszty, zwiększając jednocześnie wielkość konwersji. My Ci w tym pomożemy, ponieważ doskonale znamy potencjał drzemiący w narzędziach Google.

Więcej informacji odnośnie Systemu Google opisaliśmy w artykule: Co to jest Google Ads (Adwords ) i dlaczego go potrzebuję?

W jaki sposób kampania Google Adwords może pomóc Twojej firmie dotrzeć do nowych odbiorców w Krakowie?

Bazowanie wyłącznie na organicznych wynikach wyszukiwania może okazać się niewystarczające, by dotrzeć do dużej grupy nowych odbiorców. Dobry specjalista SEO może co prawda, przy sporym nakładzie pracy i czasu, skutecznie wypozycjonować stronę internetową, jednak na efekty takiego działania trzeba będzie czekać kilka miesięcy. Należy pamiętać również o tym, że Twoja konkurencja z miasta Kraków, z całej Polski, a nawet ze świata również może działać w ten sposób – bitwa o pierwsze wyniki trwa cały czas.

Dzięki Reklamie Google Ads (AdWords) możliwe jest szybsze i skuteczniejsze dotarcie do potencjalnych odbiorców, reprezentujących wybrane grupy docelowe. Kampanie Google Ads mogą być prowadzone na wielu platformach, takich jak Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn czy Bing, jednak wciąż najpopularniejszą platformą reklamy Ads pozostaje wyszukiwarka Google. Kampania Google Ads (AdWords), dzięki odpowiednio dobranym słowom kluczowym, będzie wyświetlać reklamy konkretnym zainteresowanym, dzięki czemu jej skuteczność będzie wysoka, o ile zadbasz o właściwą analizę danych i optymalizację parametrów reklamy.

Wyszukiwarka Google
Dzięki wyszukiwarce Google, reklamowana strona wyświetlana jest w postaci linków sponsorowanych na samej górze - przed wynikami organicznymi. Jeśli działasz lokalnie, możesz wybrać lokalizację na Kraków, a kampania Google Ads będzie kierowana do mieszkańców okolic, a nie przypadkowych internautów.
Wyszukiwarka Google
Kampanie Produktowe
Tego typu reklama Google Ads wykorzystuje Google Merchant Center, czyli narzędzie dedykowane firmom, które stawiają na sprzedaż internetową. Kampanie produktowe wyświetlane są zarówno w wynikach wyszukiwania, jak również w zakładce „Zakupy Google” oraz w witrynach partnerskich. W tego typu kampanii Google Ads (AdWords) istotne znaczenie mają Twoje produkty.
Kampanie Produktowe
Sieć Reklamowa
Dzięki sieci reklamowej można dotrzeć do bardzo zawężonego grona odbiorców, co zwiększa szansę na skuteczność kampanii. Sieć Reklamowa może mieć formę graficzną lub tekstową – kierowana jest do wybranych grup docelowych, zawężonych ze względu na wiek, płeć, zainteresowania, miejsce zamieszkania, w tym Kraków itp.
Sieć Reklamowa
YouTube
Serwis YouTube jest własnością Google – pozwala to na tworzenie skutecznych Kampanii Google Ads, opierających się na reklamie wideo. To dobry sposób, by poinformować szerokie grono potencjalnych klientów o nowych produktach lub usługach.
YouTube
Remarketing
To bardzo potężne narzędzie reklamy, które pozwala dotrzeć ponownie do tych użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili już Twoją stronę internetową, jednak z jakiegoś powodu nie dokonali jeszcze konwersji/zakupu. Remarketing umożliwia przypomnienie internautom o ofercie Twojej firmy.
Remarketing
Reklama mobilna
Coraz więcej użytkowników korzysta z Internetu mobilnie – przez telefon lub tablet. Reklama mobilna pozwala dotrzeć do tych osób poprzez aplikacje oraz przeglądane strony internetowe.
Reklama mobilna

Pakiety


Pakiet Start

od 299PLN

  • Budżet do 999 PLN
  • Analiza & Wybór kanału
  • Budowa & Optymalizacja
  • Indywidualny opiekun
  • Raportowanie

Pakiet Business

od 399PLN

  • Budżet do 2999 PLN
  • Analiza & Wybór kanału
  • Budowa & Optymalizacja
  • Indywidualny opiekun
  • Raportowanie

Pakiet Premium

od 1099PLN

  • Budżet od 8000 PLN
  • Analiza & Wybór kanału
  • Budowa & Optymalizacja
  • Indywidualny opiekun
  • Raportowanie

Nasze analityczne podejście.

ZACZNIJ ZMIANY TERAZ

Skontaktuj się z nami


Umów się na spotkanie, zadzwoń do Nas lub skorzystaj z formularza, aby zadać dowolne pytanie. Chętnie porozmawiamy, przeanalizujemy i doradzimy.

+48 507 459 990

1 kwietnia 2019

Jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe w kampaniach Google Ads (Adwords) ?

Gdybyś mógł zwiększyć skuteczność kampanii Google Ads ( dawniej AdWords), zrobiłbyś to? Oczywiście, że tak! Przynajmniej mamy nadzieję, że tak ;).
21 marca 2019

Co to jest CTR i wynik Jakości ? Co musisz wiedzieć o współczynniku klikalności.

Gdybyś mógł zwiększyć skuteczność kampanii Google Ads ( dawniej AdWords), zrobiłbyś to? Oczywiście, że tak! Przynajmniej mamy nadzieję, że tak ;).
26 lutego 2019

Wykluczające słowa kluczowe & rodzaje dopasowań. Jak to robić i dlaczego to ważne.

Gdybyś mógł zwiększyć skuteczność kampanii Google Ads ( dawniej AdWords), zrobiłbyś to? Oczywiście, że tak! Przynajmniej mamy nadzieję, że tak ;).
+48 507 459 990