Kampanie reklamowe Google Ads ( AdWords ) Kraków
Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.
Poszukujesz specjalisty do kampanii Google Ads (Adwords) w Krakowie ?
Kilka słów O nas na początek.
Łączymy wiedzę z ponad 10-cio letnim doświadczeniem oraz doskonałą znajomością narzędzi reklamowych Google. Jesteśmy certyfikowanymi specjalistami w zakresie kampanii Google Ads (AdWords) oraz narzędzi takich jak Google Analytics, Google Tag manager, Yandex metrica i wiele innych.
Część naszego zespołu stanowią byli pracownicy Google, ponadto każdy z naszego teamu jest certyfikowanym specjalistą Google Analytics i Google Ads. Nasza systematycznie poszerzana wiedza i doskonała znajomość narzędzi reklamowych Google pozwala nam przeprowadzać skuteczne kampanie Google Ads (AdWords) lokalne np. w Krakowie, krajowe oraz zagraniczne.
Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.
- Regularne testy A/B
- Targetowanie
- Unikalne Testy beta Google’
- Raportowanie o wynikach
- Kontakt 24h/7
- Analityka danych
- Płatność tylko za efekt
- Pełna kontrola
Budujemy długofalowe strategie, które dają gwarantowane korzyści - od A do Z. Obsługujemy małe, średnie jak i międzynarodowe firmy. Reklama w internecie to nie tylko nasza praca, ale wielka pasja i ciągła nauka.
Kraków oraz wiele firm z Polski i zagranicy korzystają z naszych usług.
Nasz plan na sukces
Strategia
Optymalizacja i raportowanie
Optymalizacja i raportowanie
Certyfikowany Specjalista Google Analytics Kraków?
Wnikliwa analiza danych to podstawa każdej profesjonalnej kampanii reklamowej, dlatego dużą wagę przykładamy do tego etapu pracy. Dzięki odpowiedniej analizie danych w Google Analytics jesteśmy w stanie prawidłowo skonfigurować, na bieżąco monitorować i optymalizować kampanie Google Ads (AdWords) dla jak najlepszych wyników.
Nasi certyfikowani specjaliści od analizy danych Google Analytics, korzystając nie tylko z Google Analytics, ale również z Google Data Studio oraz z Google Tag Manager i innych narzędzi, zapewnią dogłębną analizę danych i ich prezentację w trakcie trwania kampanii.
Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie analizy, daj nam znać – chętnie pomożemy lub doradzimy.- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Google Optimize
- Google Data Studio
- Yandex metrica
Czym jest kampania Google Ads (AdWords)?
Kampania Google Ads (AdWords), czyli inaczej mówiąc linki sponsorowane, należy do najbardziej opłacalnych sposobów reklamy w Internecie. Jej zalety to przede wszystkim bardzo duży zasięg, szybkie efekty i precyzja kierowania – np. tylko do mieszkańców miasta Kraków lub okolic. Reklamy Google ADS PPC (pay per click) kosztują Cię wyłącznie wtedy, gdy użytkownik kliknie w wyświetlany mu link. Dzięki temu możesz kontrolować wydatki ze swojego budżetu reklamowego i tak optymalizować kampanie, by maksymalnie ograniczyć jej zbędne koszty, zwiększając jednocześnie wielkość konwersji. My Ci w tym pomożemy, ponieważ doskonale znamy potencjał drzemiący w narzędziach Google.
Więcej informacji odnośnie Systemu Google opisaliśmy w artykule: Co to jest Google Ads (Adwords ) i dlaczego go potrzebuję?
W jaki sposób kampania Google Adwords może pomóc Twojej firmie dotrzeć do nowych odbiorców w Krakowie?
Bazowanie wyłącznie na organicznych wynikach wyszukiwania może okazać się niewystarczające, by dotrzeć do dużej grupy nowych odbiorców. Dobry specjalista SEO może co prawda, przy sporym nakładzie pracy i czasu, skutecznie wypozycjonować stronę internetową, jednak na efekty takiego działania trzeba będzie czekać kilka miesięcy. Należy pamiętać również o tym, że Twoja konkurencja z miasta Kraków, z całej Polski, a nawet ze świata również może działać w ten sposób – bitwa o pierwsze wyniki trwa cały czas.
Dzięki Reklamie Google Ads (AdWords) możliwe jest szybsze i skuteczniejsze dotarcie do potencjalnych odbiorców, reprezentujących wybrane grupy docelowe. Kampanie Google Ads mogą być prowadzone na wielu platformach, takich jak Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn czy Bing, jednak wciąż najpopularniejszą platformą reklamy Ads pozostaje wyszukiwarka Google. Kampania Google Ads (AdWords), dzięki odpowiednio dobranym słowom kluczowym, będzie wyświetlać reklamy konkretnym zainteresowanym, dzięki czemu jej skuteczność będzie wysoka, o ile zadbasz o właściwą analizę danych i optymalizację parametrów reklamy.
Dzięki wyszukiwarce Google, reklamowana strona wyświetlana jest w postaci linków sponsorowanych na samej górze - przed wynikami organicznymi. Jeśli działasz lokalnie, możesz wybrać lokalizację na Kraków, a kampania Google Ads będzie kierowana do mieszkańców okolic, a nie przypadkowych internautów.
Tego typu reklama Google Ads wykorzystuje Google Merchant Center, czyli narzędzie dedykowane firmom, które stawiają na sprzedaż internetową. Kampanie produktowe wyświetlane są zarówno w wynikach wyszukiwania, jak również w zakładce „Zakupy Google” oraz w witrynach partnerskich. W tego typu kampanii Google Ads (AdWords) istotne znaczenie mają Twoje produkty.
Dzięki sieci reklamowej można dotrzeć do bardzo zawężonego grona odbiorców, co zwiększa szansę na skuteczność kampanii. Sieć Reklamowa może mieć formę graficzną lub tekstową – kierowana jest do wybranych grup docelowych, zawężonych ze względu na wiek, płeć, zainteresowania, miejsce zamieszkania, w tym Kraków itp.
Serwis YouTube jest własnością Google – pozwala to na tworzenie skutecznych Kampanii Google Ads, opierających się na reklamie wideo. To dobry sposób, by poinformować szerokie grono potencjalnych klientów o nowych produktach lub usługach.
To bardzo potężne narzędzie reklamy, które pozwala dotrzeć ponownie do tych użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili już Twoją stronę internetową, jednak z jakiegoś powodu nie dokonali jeszcze konwersji/zakupu. Remarketing umożliwia przypomnienie internautom o ofercie Twojej firmy.
Coraz więcej użytkowników korzysta z Internetu mobilnie – przez telefon lub tablet. Reklama mobilna pozwala dotrzeć do tych osób poprzez aplikacje oraz przeglądane strony internetowe.
Pakiety
Pakiet Start
- Budżet do 999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie
Pakiet Business
- Budżet do 2999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie
Pakiet Business Plus
- Budżet od 3000 do 7999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie
Pakiet Premium
- Budżet od 8000 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie