Kampanie Google Ads (AdWords) Warszawa - Reklama Google


Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.

Poszukujesz specjalisty do kampanii Google Ads (Adwords) w Warszawie ?

Kilka słów O nas.
Łączymy wiedzę z ponad 10-cio letnim doświadczeniem oraz doskonałą znajomością narzędzi reklamowych Google. Wszyscy członkowie naszego zespołu to certyfikowani specjaliści Google Ads oraz Google Analytics. Część osób, które do niego należy, pracowało bezpośrednio w firmie Google. Prowadzimy kampanie nie tylko w wyszukiwarce Google, ale również w witrynach partnerskich jak You Tube i Google Merchant Center.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, maliowego lub osobistego w naszych biurach w Warszawie i Lublinie.

Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.

  • Regularne testy A/B
  • Targetowanie
  • Unikalne Testy beta Google’
  • Raportowanie o wynikach
  • Kontakt 24h/7
  • Analityka danych
  • Płatność tylko za efekt
  • Pełna kontrola

parallax background
 

Opracowujemy długofalowe strategie, które gwarantują osiągnięcie korzyści od początku uruchomienia kampanii Google Ads. Kampanie online to nie tylko nasza praca, ale przede wszystkim wielka pasja i ciągła nauka.


Z naszych usług korzystają nie tylko firmy z Warszawy, ale także z całej Polski i zagranicy. Działamy również na rynku międzynarodowym.


Nasz plan na sukces

Strategia



Optymalizacja i raportowanie



Współpracę z naszymi klientami zawsze rozpoczynamy od rozmowy telefonicznej lub, jeśli to możliwe spotkania, podczas którego dokładnie analizujmy specyfikę danego biznesu, poznajemy dotychczas podjęte działania marketingowe i wspólnie wyznaczamy cele kampanii.
Na tym etapie przygotowujemy indywidualną strategię marketingową, dopasowaną do specyfiki danego biznesu. Wybieramy także spośród dostępnych usług Google Ads i Facebook Ads najodpowiedniejszy kanał marketingowy i podejmujemy decyzje o czasie wdrożenia kolejnych etapów kampanii.
Na tym etapie łączymy Twoją stronę z Tagami do konwersji, za pomocą których będziemy później śledzić wyniki naszych działań. Stanowi to bazę dla poprawnej analizy danych. Po dokonaniu ostatnich poprawek w założeniach kampanii uruchamiamy ją.
Pierwsze wyniki kampanii są widoczne niedługo po jej uruchomieniu, aby jednak uzyskać długofalowe efekty, należy dokładnie przeanalizować wygenerowany przez nią ruch na stronie. Na tej podstawie dodawane lub usuwane są wybrane elementy zaplanowanej wcześniej kampanii w celu optymalizacji jej efektów.
Nasz ulubiony etap każdej kampanii Google Ads to moment, w którym klient wyraźnie zauważa oczekiwany wzrost sprzedaży, a my widzimy skuteczność naszych działań. W tej chwili nie przestajemy jednak działać. Wciąż analizujemy, wprowadzamy testy A/B oraz optymalizujemy kampanię, szczegółowo informując klienta o zmianach i ich efektach.
Analiza Branży
Współpracę z naszymi klientami zawsze rozpoczynamy od rozmowy telefonicznej lub, jeśli to możliwe spotkania, podczas którego dokładnie analizujmy specyfikę danego biznesu, poznajemy dotychczas podjęte działania marketingowe i wspólnie wyznaczamy cele kampanii.
Wybór Kanału
Na tym etapie przygotowujemy indywidualną strategię marketingową, dopasowaną do specyfiki danego biznesu. Wybieramy także spośród dostępnych usług Google Ads i Facebook Ads najodpowiedniejszy kanał marketingowy i podejmujemy decyzje o czasie wdrożenia kolejnych etapów kampanii.

Optymalizacja i raportowanie



Uruchamiamy Kampanie
Na tym etapie łączymy Twoją stronę z Tagami do konwersji, za pomocą których będziemy później śledzić wyniki naszych działań. Stanowi to bazę dla poprawnej analizy danych. Po dokonaniu ostatnich poprawek w założeniach kampanii uruchamiamy ją.
Rozwój & optymalizacja
Pierwsze wyniki kampanii są widoczne niedługo po jej uruchomieniu, aby jednak uzyskać długofalowe efekty, należy dokładnie przeanalizować wygenerowany przez nią ruch na stronie. Na tej podstawie dodawane lub usuwane są wybrane elementy zaplanowanej wcześniej kampanii w celu optymalizacji jej efektów.
Sukces
Nasz ulubiony etap każdej kampanii Google Ads to moment, w którym klient wyraźnie zauważa oczekiwany wzrost sprzedaży, a my widzimy skuteczność naszych działań. W tej chwili nie przestajemy jednak działać. Wciąż analizujemy, wprowadzamy testy A/B oraz optymalizujemy kampanię, szczegółowo informując klienta o zmianach i ich efektach.

Certyfikowany Specjalista Google Analytics Warszawa?

Dla odpowiedniej konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads kluczowe znaczenie ma analiza danych zbieranych przez Google Analytics. Często zdarza nam się przejmować kampanie prowadzone przez konkurencje, które nie przyniosły spodziewanych efektów, ponieważ nie bazowały na prawidłowo analizowanych danych.

Nasz zespół z Warszawy korzysta z takich narzędzi jak Google Tag Manager, Google Data Studio czy Google Analytics, dzięki czemu możemy zagwarantować naszym klientom skrupulatną i pełną analizę danych i celów kampanii. Umiejętności naszych specjalistów w dziedzinie analizy danych w Google Analytics potwierdzają certyfikaty.

Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie analizy, daj nam znać – chętnie pomożemy lub doradzimy.

  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Google Optimize
  • Google Data Studio
  • Yandex metrica

Czym jest kampania Google Ads (AdWords)?

Precyzyjne kierowanie, ogromny zasięg oraz szybkie efekty sprawiają, iż kampanie Google Ads są najskuteczniejszą formą reklamy nie tylko w wyszukiwarkach, ale także na stronach internetowych. Ich zaletą jest również to, że płacisz tylko za efekty i możesz precyzyjnie zaplanować budżet. Korzystając z reklamy Google Ads – PPC (pay-per-click) z Twojego konta pobierana jest opłata tylko z wówczas, gdy użytkownik kliknie Twoją reklamę. Dzięki czemu możesz ograniczyć zbędne koszty, zwiększając tym samym ilość klientów i konwersji.

Więcej informacji odnośnie Systemu Google opisaliśmy w artykule: Co to jest Google Ads (Adwords ) i dlaczego go potrzebuję?

Jak kampania w Google Ads (AdWords) pomoże Twojej firmie zdobyć nowych klientów w Warszawie?

Przewagą reklamy w Google Adwords nad bezpłatnym, organicznym pozyskiwaniem nowych odbiorców za pomocą SEO jest czas, w którym możemy zaobserwować efekty podjętych działań. Skuteczne pozycjonowanie strony za pomocą SEO jest czasochłonne i wymaga sporej wiedzy. Na efekty SEO zazwyczaj trzeba czekać nawet kilka/kilkanaście miesięcy od momentu rozpoczęcia prac nad daną stroną.

Stosując reklamę w Google Adwords możemy nie tylko wyświetlać reklamy natychmiast, ale także precyzyjnie trafiać nimi do określonej grupy docelowej za pomocą odpowiednio dobranych słów kluczowych, wieku, płci, zainteresowań oraz wielu innych zmiennych. Co prawda do dyspozycji mamy wiele platform, w których możemy promować Twój biznes, takich jak np. Bing, LinkedIn, Facebook, Instagram czy Twiter, Google jednak wciąż pozostaje najpopularniejszą i przynoszącą najlepsze efekty.

Wyszukiwarka Google
Reklama w wyszukiwarce Google polega na wyświetlaniu linków sponsorowanych ponad organicznymi wynikami wyszukiwania (oraz pod). Jej pozycja zależy przede wszystkim od takich czynników jak stosowność treści, wyniku jakości i ustawień reklamy do wpisanego zapytania.
Wyszukiwarka Google
Kampanie Produktowe
To najlepsze rozwiązanie dla firm, które chcą sprzedawać swoje produkty w sieci. Google Merchant Center wykorzystuje grafike, opisy oraz ceny oferowanych produktów i wyświetla je na górze listy wyników wyszukiwania, a także w usłudze Zakupy Google.
Kampanie Produktowe
Sieć Reklamowa
Tego typu reklama pozwala na kreowanie reklam na podstawie słów kluczowych, wieku, odbiorców płci, ich stanu rodzinnego, zainteresowań i innych czynników. Zazwyczaj ma formę tekstową lub graficzną i precyzyjnie dociera do wybranej grypy odbiorców.
Sieć Reklamowa
YouTube
Reklamy wideo są obecnie jedną z najskuteczniejszych form informowania odbiorców o swoich produktach lub usługach. Platforma You Tube należy do Google, dlatego można tworzyć na niej kampanie reklamowe, zarządzać nimi i wyświetlać reklamy.
YouTube
Remarketing
Remarketing to narzędzie pozwalające dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzili naszą stronę, jednak nie dokonali zakupów bądź danej konwersji. Dzięki niemu można dostosować treść reklamy tak, aby jej oddziaływanie było skuteczniejsze.
Remarketing
Reklama mobilna
Reklamy mobilne tworzone są z myślą o użytkownikach smartfonów i tabletów. Są przygotowywane w taki sposób, aby równie dobrze spełniały swoje zadania wyświetlana na stronach internetowych, jak i w dedykowanych urządzeniom mobilnym aplikacjach.
Reklama mobilna

Pakiety


Pakiet Start

od 299PLN

  • Budżet do 999 PLN
  • Analiza & Wybór kanału
  • Budowa & Optymalizacja
  • Indywidualny opiekun
  • Raportowanie

Pakiet Business

od 399PLN

  • Budżet do 2999 PLN
  • Analiza & Wybór kanału
  • Budowa & Optymalizacja
  • Indywidualny opiekun
  • Raportowanie

Pakiet Premium

od 1099PLN

  • Budżet od 8000 PLN
  • Analiza & Wybór kanału
  • Budowa & Optymalizacja
  • Indywidualny opiekun
  • Raportowanie

Nasze analityczne podejście.

ZACZNIJ ZMIANY TERAZ

Skontaktuj się z nami


Umów się na spotkanie, zadzwoń do Nas lub skorzystaj z formularza, aby zadać dowolne pytanie. Chętnie porozmawiamy, przeanalizujemy i doradzimy.

+48 507 459 990

1 kwietnia 2019

Jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe w kampaniach Google Ads (Adwords) ?

Gdybyś mógł zwiększyć skuteczność kampanii Google Ads ( dawniej AdWords), zrobiłbyś to? Oczywiście, że tak! Przynajmniej mamy nadzieję, że tak ;).
21 marca 2019

Co to jest CTR i wynik Jakości ? Co musisz wiedzieć o współczynniku klikalności.

Gdybyś mógł zwiększyć skuteczność kampanii Google Ads ( dawniej AdWords), zrobiłbyś to? Oczywiście, że tak! Przynajmniej mamy nadzieję, że tak ;).
26 lutego 2019

Wykluczające słowa kluczowe & rodzaje dopasowań. Jak to robić i dlaczego to ważne.

Gdybyś mógł zwiększyć skuteczność kampanii Google Ads ( dawniej AdWords), zrobiłbyś to? Oczywiście, że tak! Przynajmniej mamy nadzieję, że tak ;).
+48 507 459 990