
Kampanie Google Ads (AdWords) Warszawa - Reklama Google
Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.
Poszukujesz specjalisty do kampanii Google Ads (Adwords) w Warszawie ?
Kilka słów O nas.
Łączymy wiedzę z ponad 10-cio letnim doświadczeniem oraz doskonałą znajomością narzędzi reklamowych Google. Wszyscy członkowie naszego zespołu to certyfikowani specjaliści Google Ads oraz Google Analytics. Część osób, które do niego należy, pracowało bezpośrednio w firmie Google. Prowadzimy kampanie nie tylko w wyszukiwarce Google, ale również w witrynach partnerskich jak You Tube i Google Merchant Center.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, maliowego lub osobistego w naszych biurach w Warszawie i Lublinie.

Zadowolony Klient to najlepsza strategia biznesowa dla Nas.
- Regularne testy A/B
- Targetowanie
- Unikalne Testy beta Google’
- Raportowanie o wynikach
- Kontakt 24h/7
- Analityka danych
- Płatność tylko za efekt
- Pełna kontrola


Opracowujemy długofalowe strategie, które gwarantują osiągnięcie korzyści od początku uruchomienia kampanii Google Ads. Kampanie online to nie tylko nasza praca, ale przede wszystkim wielka pasja i ciągła nauka.
Z naszych usług korzystają nie tylko firmy z Warszawy, ale także z całej Polski i zagranicy. Działamy również na rynku międzynarodowym.
Nasz plan na sukces
Strategia
Optymalizacja i raportowanie
Optymalizacja i raportowanie
Certyfikowany Specjalista Google Analytics Warszawa?
Dla odpowiedniej konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads kluczowe znaczenie ma analiza danych zbieranych przez Google Analytics. Często zdarza nam się przejmować kampanie prowadzone przez konkurencje, które nie przyniosły spodziewanych efektów, ponieważ nie bazowały na prawidłowo analizowanych danych.
Nasz zespół z Warszawy korzysta z takich narzędzi jak Google Tag Manager, Google Data Studio czy Google Analytics, dzięki czemu możemy zagwarantować naszym klientom skrupulatną i pełną analizę danych i celów kampanii. Umiejętności naszych specjalistów w dziedzinie analizy danych w Google Analytics potwierdzają certyfikaty.
Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie analizy, daj nam znać – chętnie pomożemy lub doradzimy.
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Google Optimize
- Google Data Studio
- Yandex metrica
Czym jest kampania Google Ads (AdWords)?

Precyzyjne kierowanie, ogromny zasięg oraz szybkie efekty sprawiają, iż kampanie Google Ads są najskuteczniejszą formą reklamy nie tylko w wyszukiwarkach, ale także na stronach internetowych. Ich zaletą jest również to, że płacisz tylko za efekty i możesz precyzyjnie zaplanować budżet. Korzystając z reklamy Google Ads – PPC (pay-per-click) z Twojego konta pobierana jest opłata tylko z wówczas, gdy użytkownik kliknie Twoją reklamę. Dzięki czemu możesz ograniczyć zbędne koszty, zwiększając tym samym ilość klientów i konwersji.
Więcej informacji odnośnie Systemu Google opisaliśmy w artykule: Co to jest Google Ads (Adwords ) i dlaczego go potrzebuję?
Jak kampania w Google Ads (AdWords) pomoże Twojej firmie zdobyć nowych klientów w Warszawie?
Przewagą reklamy w Google Adwords nad bezpłatnym, organicznym pozyskiwaniem nowych odbiorców za pomocą SEO jest czas, w którym możemy zaobserwować efekty podjętych działań. Skuteczne pozycjonowanie strony za pomocą SEO jest czasochłonne i wymaga sporej wiedzy. Na efekty SEO zazwyczaj trzeba czekać nawet kilka/kilkanaście miesięcy od momentu rozpoczęcia prac nad daną stroną.
Stosując reklamę w Google Adwords możemy nie tylko wyświetlać reklamy natychmiast, ale także precyzyjnie trafiać nimi do określonej grupy docelowej za pomocą odpowiednio dobranych słów kluczowych, wieku, płci, zainteresowań oraz wielu innych zmiennych. Co prawda do dyspozycji mamy wiele platform, w których możemy promować Twój biznes, takich jak np. Bing, LinkedIn, Facebook, Instagram czy Twiter, Google jednak wciąż pozostaje najpopularniejszą i przynoszącą najlepsze efekty.
Reklama w wyszukiwarce Google polega na wyświetlaniu linków sponsorowanych ponad organicznymi wynikami wyszukiwania (oraz pod). Jej pozycja zależy przede wszystkim od takich czynników jak stosowność treści, wyniku jakości i ustawień reklamy do wpisanego zapytania.

To najlepsze rozwiązanie dla firm, które chcą sprzedawać swoje produkty w sieci. Google Merchant Center wykorzystuje grafike, opisy oraz ceny oferowanych produktów i wyświetla je na górze listy wyników wyszukiwania, a także w usłudze Zakupy Google.

Tego typu reklama pozwala na kreowanie reklam na podstawie słów kluczowych, wieku, odbiorców płci, ich stanu rodzinnego, zainteresowań i innych czynników. Zazwyczaj ma formę tekstową lub graficzną i precyzyjnie dociera do wybranej grypy odbiorców.

Reklamy wideo są obecnie jedną z najskuteczniejszych form informowania odbiorców o swoich produktach lub usługach. Platforma You Tube należy do Google, dlatego można tworzyć na niej kampanie reklamowe, zarządzać nimi i wyświetlać reklamy.

Remarketing to narzędzie pozwalające dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzili naszą stronę, jednak nie dokonali zakupów bądź danej konwersji. Dzięki niemu można dostosować treść reklamy tak, aby jej oddziaływanie było skuteczniejsze.

Reklamy mobilne tworzone są z myślą o użytkownikach smartfonów i tabletów. Są przygotowywane w taki sposób, aby równie dobrze spełniały swoje zadania wyświetlana na stronach internetowych, jak i w dedykowanych urządzeniom mobilnym aplikacjach.

Pakiety

Pakiet Start
- Budżet do 999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie

Pakiet Business
- Budżet do 2999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie

Pakiet Business Plus
- Budżet od 3000 do 7999 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie

Pakiet Premium
- Budżet od 8000 PLN
- Analiza & Wybór kanału
- Budowa & Optymalizacja
- Indywidualny opiekun
- Raportowanie
Nasze analityczne podejście.
Szczegółowa Analiza Danych
Wdrożenie
Konsultacje 24h/7
Przejrzystość
Optymalizacja
Raportowanie


